نتشرف نحن مركز الخبرة الحديثة للتدريب
والاستشارات
ان نقدم
اليكم
•
Objective
•
This course provides an
understanding of the service lifecycle and processes as well as the best and
common practices for IT service management. Whether adopting ITIL or embarking
on continuous service improvement, participants will gain a fundamental
understanding of how IT service, support, and delivery can be best organized to
align IT with business needs, improve service quality, and reduce long-term
costs.
•
By the end of this course
the participant will:
•
Service Strategy —
Clarification and prioritization of service provider investments
•
Service Design — Transform
business requirements into strategic solutions
•
Service Transition — Manage
change, risk, and quality assurance
•
Service Operation —
Establish day-to-day business operations and manage customer expectations
•
Continual Service
Improvement — Align quality IT services with changing business needs
لمزيد من المعلومات يرجي الاتصال
عمرو محمد شوشة
00971565922974
00201224700271
amr@metcegy.com
تعقد
الدورات في الدول الاتية:
(مسقط
- دبي- تركيا- ماليزيا - مصر (القاهرة - الاسكندرية - شرم الشيخ) - فيينا – الاردن
-
المغرب - لندن - قطر- النمسا- مدريد - باريس- تونس - لبنان - جاكرتا - السعودية
(الرياض - جدة - الدمام - الخبر) - نيويورك - واشنطن – سويسرا)
ملحوظة هامة :
يوجد
خصم خاص للشركات و الهيئات و المجموعات
كما نقدم
دورات تدريبية فى كافة المجالات :
(#دورات_الموارد_البشرية - #دورات_القانون - #دورات_العلاقات_العامة - #دورات_القيادة_الإدارة - #دورات_الهندسة -#دورات_هندسة_البترول - - #دورات_البيئة - #دورات_الجودة_الإنتاج - #دورات_سلامة_الاغذية - #دورات_المشتريات_المخازن - #دورات_التسويق_المبيعات_خدمة_العملاء - #دورات_المالية_المحاسبة - #دورات_الاعلام - #دورات_الامن_السلامة_الصحة المهنية
وغيرها من #الدورات #المتخصصة
For more information
Amr Shousha
00971565922974
00201224700271
amr@metcegy.com
·
للاطلاع على كافة
الدورات :
No comments:
Post a Comment