After greetings
Modern
expert for training and consultation center
Honored to offer you:
At the end of this course you will
have:
- gain a thorough grounding in the skills required to build, lead, motivate and manage a Service Desk team
- get a guide to the practical Service Desk management tools, tips, standards and support
- gain an overview of industry recognized IT Service Management best practices, including ITIL processes
- achieve an internationally recognized Service Desk Management qualification
For more information
تعقد الدورات في الدول الاتية:
(الكويت - دبي-
تركيا- ماليزيا - مصر (القاهرة - الاسكندرية - شرم الشيخ) - فيينا – الاردن
- المغرب - لندن -
قطر- النمسا- مدريد - باريس- تونس - لبنان - جاكرتا - السعودية (الرياض - جدة -
الدمام - الخبر) - نيويورك - واشنطن – سويسرا)
ملحوظة هامة :
يوجد خصم خاص للشركات و الهيئات و
المجموعات
كما نقدم دورات تدريبية فى كافة
المجالات :
(الموارد البشرية
- القانون - العلاقات العامة - القيادة والإدارة - الهندسة -هندسة البترول - -
البيئة - الجودة والإنتاج - سلامة الاغذية - المشتريات والمخازن - التسويق
والمبيعات وخدمة العملاء - المالية والمحاسبة - الاعلام - الامن والسلامة والصحة
المهنية
وغيرها من الدورات المتخصصة
لمزيد من المعلومات يرجي الاتصال
عمرو محمد شوشة
00971565922974
00201224700271
amr@metcegy.com
منسق تدريب
مركز الخبرة الحديثة للتدريب والاستشارات
عمرو محمد شوشة
00971565922974
00201224700271
amr@metcegy.com
منسق تدريب
مركز الخبرة الحديثة للتدريب والاستشارات
No comments:
Post a Comment